Buscando "Education Policy Analysis Archives/Archivos Analíticos de Políticas Educativas" por Título

Ir a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
o ingresa algunas letras:  
Mostrando resultados 161 de 180 a 471 < anterior   siguiente >
Fecha de publicaciónTítuloAutor(es)
-Factor Structure of Opportunity to Learn for Students with and without Disabilities-
-Factores de éxito para la enseñanza de la prevención de riesgos laborales en la escuela: aportaciones desde la opinión del profesorado de la comunidad autónoma de Andalucía (España)-
-Factores de sesgo asociados a la validez de la evaluación docente universitaria: un modelo jerárquico lineal-
-Factors affecting the impact of professional development programs on teachers' knowledge, practice, student outcomes & efficacy-
-Federal, State, and District Level English Language Learner Program Entry and Exit Requirements: Effects on the Education of Language Minority Learners-
-Financing Secondary Education in Kenya: Cost Reduction and Financing Options-
-Findings vs. Interpretation in The Long-Term Impacts of Teachers by Chetty et al.-
-Fissures in Standards Formulation: The Role of Neoconservative and Neoliberal Discourses in Justifying Standards Development in Wisconsin and Minnesota-
-Focusing on Short-term Achievement Gains Fails to Produce Long-term Gains-
-Formación de Profesores para la Calidad de la Enseñanza-
-Formação de Professores e Práticas Culturais: descobertas, enlaces, experimentações-
-Formação docente: literatura e memória inventiva na construção da narrativa de formação-
-From Policy Design to Campus: Implementation of a Tuition Decentralization Policy-
-Funding Disparities and the Inequitable Distribution of Teachers: Evaluating Sources and Solutions-
-Funding Early College High School: Hold Harmless or Shared Commitment-
-Funding for Performance and Equity: Student Success in English Further Education Colleges-
-Gathering Evidence on an After-School Supplemental Instruction Program: Design Challenges and Early Findings in Light of NCLB-
-Genealogía y cambio conceptual. Educación, historia y memoria-
-Género y Sexualidad: ¿Qué Dicen las Profesoras de Educación Infantil de Canoas, Brasil?-
-Globalización, mercantilización y privatización: tendencias internacionales en Educación y Política Educativa-