Por favor utiliza este link para citar o compartir este documento: http://repositoriodigital.academica.mx/jspui/handle/987654321/22024
Título: Relating electrical phenomena to nature and properties of matter: foundation of a teaching proposal
Relacionando los fenómenos eléctricos con la naturaleza y propiedades de la materia: fundamentos de una propuesta de enseñanza
Autores: 
Palabras clave: Electric behaviour; Learning demand; Matter; Secondary Education; Solid materials
Fecha de publicación: 23-Sep-2011
Editorial: Educación Química
Descripción: Electric phenomena learning from a basic knowledge of matter is argued in this article. So a global vision on physic-chemical sciences can be favoured because an explicit link among different scientific domains is established. In this sense, a theoretic-practical framework is suggested to teach some aspects of solid materials electric behaviour in the 3rd year of secondary education (age 14-15).
Other Identifiers: http://revistas.unam.mx/index.php/req/article/view/25852
Aparece en las Colecciones:Educación Química

Archivos de este documento:
No hay archivos asociados a este documento.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.